Julmarknad Bruksgodset, Banafjäl

Nu har det varit den årliga julmarknaden i Banafjäl. Fantastiskt mycket folk båda dagarna, det var det 6:e året så det har nog spridit sig till fler nu.

Jag stog inne i Anna-Karins verkstad och jag hann knappt ställa i ordning förrän det kom besökare. Jag var där 2 timmar innan marknaden började. Så jag glömde att ta kort på lördagen! Tog istället kort på söndagen, så det är lite utplockat på vissa ställen. Det såg mer inbjudande på lördags morgonen.

     

                

Har haft fullt upp med planteringar av dom beställningar som jag ska leverera nu i veckan. Bakade även en Pepparkakscheesecake till min makes chef som tack för lånet av bilen jag hade i helgen.

Det börjar bli mer jobb på den blomsteraffär jag jobbar på och vi har även öppet längre till veckan som kommer.
Så jag längtar till julafton och dagarna efter då jag inte behöver ha så mycket måsten.
Ska bli skönt att bara vara.
Jag kanske hinner ta fram lite mer julpynt i helgen än bara gardiner och ljusstakarna som är framme nu;)

Linda

Kommentarer
Postat av: Ica

Det var minst sagt utplockat när vi kom dit, men jag fick i vilket fall köpa dina fina mosskransar :)

2009-12-17 @ 23:14:37
URL: http://icah.blogg.se/
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Vad roligt att du tyckte om dom. Tyckte jag kände igen dig, men det var så mycket folk där så jag hann inte med att prata med alla.

God Jul på er i Smedsbyn;)

2009-12-19 @ 20:50:13
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0