1 månad

Igår hade jag och minn man varit gifta i 1 månad. Tiden bara flyger iväg och det är många olika papper som behöver ändras namn på. Sitter och skriver om ett infoblad jag har till mitt företag så det är klart inför marknaderna. Presentkorten för massage måste ändras. Tur att man får körkort m.m skickat till sig. Det är ändå mycket man får ta eftersom man kommer på det.

Jag tänkte bara lägga ut några blider på hur det såg ut på borden i matsalen under bröllopsmiddagen. Det var smala bord så det var bara att anpassa dekorationerna efter det;)

   

Ornithogalum är en fantastisk blomma. Vi gifte oss på en lördag och jag gjorde i ordning ornithogalumen med limen på torsdagen. Sedan la jag dom i avlånga lådor, bara blommorna är vattendragen innan så klarar dom av att vara utan vatten några dagar!!

Linda


Kommentarer
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Tänk att det redan gått en månad! Fick du blommor? J kom hem med 6 st. novemberkaktus m röda blommor till köket, inte illa pinkat tyckte jag! De fick dock vila på diskbänken idag då Tofu ensamhetstränade! ;)



Otroligt vacker dukning, Linda! Verkligen jättefin! Finns det ett mer svenne-banannamn på blommorna?



Kramalin

2009-11-11 @ 15:42:25
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Tjena! Det var han som fick en ros av mig. Han är bra på mycket annat!



Jag har googlat på ornithogalum och kom fram till att den kallas för "Arabisk stjärnlök" på svenska. Det var inget jag visste innan. En del blommor kan jag bara det latinska namnet på och en del kommer jag bara ihåg det svenska namnet.

2009-11-12 @ 07:26:29
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/
Postat av: Ica

Blev nyligen varse om att patientbrickan också måste "uppdateras" efter att man gift sig. Ett litet tips bara.



Hälsningar från Smedsbyn

2009-11-15 @ 22:35:45
URL: http://icah.blogg.se/
Postat av: Linda på Lindas blommor o design

Hej Ica



Tack för tipset. Patientbrickan använder man ju inte så ofta.



Linda

2009-11-17 @ 17:12:09
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0