Företagsmassage

Satsa på personalen!

Investering i friskvård är en lönsam affär för företagare.

Klassisk massage är den massage jag erbjuder mina kunder. Det är en massage med olja direkt på huden.
Ni kan välja behandlingar på 15, 30, 60 min.

Ofta behandlas rygg, nacke och axlar där de flesta har mycket spänningar. Jag tar med mig massagebänk, handduk, olja etc. vid besöket.
Ni tillhandahåller ett lämpligt rum.

Massagen anpassas efter personalens och företagets önskemål.

Ring mig så går vi tillsammans igenom det praktiska som; hur ofta ni vill ha massage, antal personer, vilka datum som passar osv.

Ni kan läsa mer på min hemsida www.livskrafthogbyn.se



Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0