Klart för marknad

Nu är allt packat och klart för att åka på Julmarknad till Olofsforsbruk! Bara det sista kvar.....har jag allt med mig?
Står inte på samma plats som i fjol. Och det är på grund av att Linda Baudin har flyttat in sin glashytta dit!
Ser fram emot att kika in dit imorn.

Ska med min make och hans jobb på Parken och äta julbord idag, känner att jag kanske inte riktigt har tid. Men det är ju inte så ofta jag kommer mig ut heller, vi trivs väldigt bra hemma;)

Vill bara önska er en trevlig helg!





Linda

Kommentarer
Postat av: Ica

En sån där adventsljusstake har jag :) Köpt ifjol. Tycker väldigt mycket om den!

2009-11-30 @ 22:16:44
URL: http://icah.blogg.se/
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Vad roligt att höra att ni tycker om adventsljusstaken:) Jag har en framme jag också.

2009-12-01 @ 08:23:56
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0