Det som försvinner i snö.......



Kommer upp i tö! Tyvärr............
I höstas så var jag en aning lat efter allt bröllopsbestyr m.m. Så mina hinkar med pelargoner har stått ute hela vintern. Jag såg dom innan snön kom, men det tar jag sen tänkte jag.

Och nu har dom tinat fram under snön. Det känns inte lika roligt att ta hand om dom nu men, men.

Känns härligt att det börjar bli lite varmare ute så att man kan börja ha penseér och bellis ute.
Vi fick blomsterleverans på jobbet igår med blandade växter. Och var bara tvungen att köpa lite Mini penseér idag innan jag slutade för dagen. Ska plantera dom imorgon så det kommer bilder på det senare. 

           

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0