Roligt!!



När min make kom hem efter jobbet idag hade han köpt med sig en Tidning som heter Riksettan.
Han är liksom jag intresserad av gamla saker men han är mer intresserad av det mekaniska m.m.

Men i alla fall, rätt som det är säger han att jag är omnämd i tidningen.
Jag trodde han skämtade men han hade rätt!
Han köpte tidningen bara för att det handlade om Riksväg13,
från Sundsvall-Haparanda.
Så han visste inte vad dom hade skrivit om i det här området som vi bor i.

Men så här står det:
Efter några kilometer norr om Örnsköldsvik stannar vi till vid en sevärdhet som E4-bilisten oseende passerar: Ovansjöbroarna över Bryngeån, en brofamilj i tre generationer. Vykortsvackra stenvalvsbron vid kvarnen ligger längst in. E4:ans prefab-element längst ut. Mittemellan har brosträckans stengardister fått överrockar av ogräs, maskrosornas stjälkar är kraftiga som tummar och på anslagstavlan i buskaget söker den diplomerade massageterapeuten Linda efter kunder.

Och det är ju jag som har satt upp en informationslapp på den anslagstavlan!
Roligt att det är någon som läst den och sett den;)

   

Linda



Kommentarer
Postat av: Ica

Kul tidning! :)

2010-12-01 @ 20:10:13
Postat av: kicki

Nice! läste i en blogg om dig a... måste leta upp den igen :) återkommer...

2010-12-01 @ 20:28:05
Postat av: Caroline Lindgren

Härligt för er båda att läsa!

2010-12-02 @ 12:42:23
URL: http://lyckaformig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0