Brukets Dag

På Lördag den 3 juli är det Brukets Dag på Olofsfors Bruk i Nordmaling.

Jag var där idag för att kolla på boden som jag ska vara i.



Till vänster om den öppna dörren ska jag vara.
Kommer att finnas där med mina blomsterdekorationer och betong gjutningar.

Brukets Dag har öppet 11-17 på lördagen och jag blev erbjuden att vara där på söndagen också så ni kommer förmodligen att hitta mig där då också ;)

Här ser ni min utsikt från boden!



                

Nu gäller det bara att få en härlig och inbjudande känsla i den här boden.
Som tur är så får jag hjälp av min make med att bära in sakerna.

Kom till Olofsfors Bruk den 3 juli så får ni se hur det ser ut!

Linda


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kommer!!

2010-06-23 @ 20:15:10
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Ica

Äsch, synd att jag är bortrest då, annars hade jag gärna bilat upp och kikat. Var nyligen där och handlade lite av Mr Baudin i hans smedja. Kan inte få nog!

2010-06-27 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0