Ljuskrona

Nu har jag fått ordning på internet.
Lovade en bild på det jag har hållit på med, och nu kommer den någon dag för sent.



Den här torkade enris busken tog jag från skogen för 2år sedan när vi höll på att gallra.
Hade en tanke att jag skulle hänga den inne i hallen i vårat hus, men det har inte blivit av.
Så nu kom den till användning i Stresslösa i alla fall.
Och A är nog väldigt glad att bli av med den från snickeritaket.



Jag tyckte att det skulle bli lättast att köpa vit sprayfärg och sprya.
Men den var så torr att den slukade 2,5 burk innan man såg någon vit nyans på enris busken!

Men nu hänger den i taket.
Det var lite svårt att få den rätta känslan, när jag inte har så avanserad kamera.
Men ni kanske förstår hur det blev ändå;)

  

Jag har lindat en ljusslinga runt grenarna om det inte syns.
Det blir ett härligt sken när den är tänd på kvällen.

Linda


Kommentarer
Postat av: Ica

Tips: Fota utan blixt så får du med det fina skenet från "trädljuskronan". Brukar fungera även med enklare kameror, än om man får hålla andan en stund för att det inte ska bli ett alldeles suddigt foto.

2010-03-10 @ 23:41:48
URL: http://icah.blogg.se/
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Jag ska göra ett nytt försök. Jag tog utan blixt på några kort, men det blev så konstigt gult sken. Får testa igen;)

2010-03-11 @ 17:08:49
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0