På tur

I fredags så var jag på snabbvisit i Umeå.

Skulle åka upp och lyssna på Isabelle Halling McAllister som pratade lite om färg,form och trender;)

Jag har träffat henne tidigare när hon var en av programledarna i Sommartorpet. Men det är ju alltid roligt att träffa henne igen. Hon har en sån energi så man vill bara hem och hålla på med allt möjligt. Ni kanske känner igen henne på bilden.
 Jag tog inte någon bild i fredags. Men jag lägger in en bild från inspelningen av Sommartorpet 2008, Jojje får vara med på ett hörn där också;)
Vi väntar på att alla tagningar ska bli klar, för sedan skulle vi grilla.
Alla är ganska trötta det är ganska sent på kvällen.

Jag står bakom, jag gjorde någon konstig min till fotografen så jag klippte bort mig själv.
Tycker inte om att bli fotad!

På hemvägen åkte jag ut till Holmsund där det finns en blomsteraffär jag tänkt besöka länge.
Och nu blev det av! Hittade en gullig skylt där som fick följa med hem. Den hänger i växthuset nu.





Kände att den passade perfekt in hos mig!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0