Växthuset



Igår hade jag en liten pysseldag imellan behandlingarna.

Det här bordet var mörkbrunt innan jag målade det. Tyckte att det blev för mycket olika bruna nyanser i växthuset så jag målade bordet vitt.

Min make sa att han inte riktigt förstog sig på mig.
Ena gången ska all färg bort och andra gången ska det målas vitt! ;)

Ofta har jag  som en inre bild av hur det ser ut och när det är något som stör så måste jag hitta ett lugn.
Och ibland målar jag och ibland inte.
Men jag förstår honom, men sedan säger han att "det har ju inte blivit galet än det jag gör".
Så man får väl tacka och bocka.
Har väldigt svårt att ta emot beröm av någon spelar ingen roll vem det är.



        

Även om det är tidigt för att ha blommor ute så har jag lite i växthuset i alla fall.
Det är skönt att ha ett ställe dit man kan gå och vara ute men inne ändå;)

Jag har hängt en murgröna på den gamla dörren.
Och så var jag ju tvungen att ha lite söta bellis och en vit/lime chryss.

Kuddarna såg jag i en annan blogg och tyckte att dom var superfina.
Som tur var hade innehavaren av bloggen skrivit att hon beställt dom från H&M´s inredningssida på hemsidan.
Så det var ju bara att beställa, har inte ångrat mig än.

Sov gott!

Linda


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindgren

Jag blir så sugen på att göra iordning något bredvid ytterdörren när jag ser dina bilder. Får se om jag lyckas.

2010-05-08 @ 10:45:27
URL: http://lyckaformig.blogspot.com/
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Roligt att någon får lite inspiration av mina bilder! Det är bara att pyssla på;)

2010-05-08 @ 14:25:06
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0