Del 1 Grenhjärta

Till helgen har jag ett bröllop som jag ska göra blommorna till.
Och till det bröllopet behöver jag en stomme till ett Grenhjärta som jag ska göra.

Så min make har lärt mig svetsa med en Migsvets.
Det gick sådär, lär inte få jobb som svetsare i första taget;)
Tur att jag inte är rörmockare som han, då hade det inte varit många täta rör.....

   

Jag har försökt gjort ett hjärta om ni kan se det.
I hjärta Y baklänges;)
Sedan sa A att jag skulle göra åttor så jag gjorde en åtta.
Meeeeen det var ju inte riktigt så han menade, jag skulle göra små åttor med svetstråden inte en stor åtta som ni kan se i bildens vänstra hörn;)

Men jag fick till slut ihop ett hjärta i alla fall.
Och resten får ni se efter helgen när brudparet har gift sig!



Me in action



Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0