Söndags pyssel

Jag brukar spara på mina Turkisk yougurt burkar.
Dom är bra att plocka bär i och förvara i frysen eller bara ha olika pysselsaker i dom.

Men dom är ju lite tråkiga till utseendet om man ska använda dom som
förvaring till olika prylar.

Så jag gjorde en mall, tog fram lite tapeter och började klippa och klistra.
Använde mig av spraylim, vi har -10 grader här idag så det blev lite
kallt om händerna efter en stund.
Jag sprayade tapeterna ute för bästa ventilation.
Jag har nu lim fulla fingrarna ;)

   

Så här ser dom ut nu. Jag gillar den med texten mest faktiskt.
Nu är det bara att fylla burkarna, och det har jag nog inte några problem med ;)

Linda


Kommentarer
Postat av: Ica

Snyggt! Och praktiskt som sagt var. Känns kanske lite skaligt, men såna skulle ju vara super att förvara skruv och spik i. Vem har sagt att man inte ska kunna ha snyggt i snickarboa?! :)

Jag måste nog börja köpa Turkisk yoghurt.

Kram!

2011-02-22 @ 13:52:51
Postat av: Eva

Gud va fint !!

Ja till bär o annat i frysen brukar jag oxå använda burkarna till. Nu fick dom ju "nytt liv" trevlig förvaring till allt möjligt, o snyggt att tex ge bort lite hembakat i.

Trillade in här av en slump.... de lät bli fler gånger. Tusen tack för härlig inspiration !!

2011-02-24 @ 14:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0