Vinter väder



Så här härligt väder var det hos mig i lördags!

Hade varit härligt med en skoter tur eller en promenad runt byn.
Men mina höfter håller inte ihop som dom gjort tidigare och jag har även fått ischias på vänster sida.
Så jag var inne, var ut och insöp den härliga luften under tiden jag gick ut till garaget ;)

Tänkte visa en bild på vad jag gjorde för några helger sedan!



Ja, som ni kan se så är det en liten myshörna för gosedjur.

Har inte sagt något här på bloggen om det tidigare men, vi ska ha barn i början av maj ;)
Och jag har lite smått börjat med barnrummet.
Dels för att förstå att vi ska bli föräldrar, jag tror inte jag förstått det ännu!

Den gamla skolplanchen fick jag av mamma, jag tyckte att den kunde få hänga här inne.

Ja, nu vet ni.
Tänker inte skriva så mycket om min graviditet här, men lite blir det kanske i alla fall.
Men det har inte varit en dans på rosor och är det fortfarande inte.
Men jag jobbar och försöker halta mig fram ändå och med illamående på mornarna!

Men jag ska inte klaga, det finns väl dom som har det värre.
Det är ju bara några månader kvar..........

Linda


Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis!! Vad roligt!!

Trist att du inte mår 100 men som du säger, det går över. Och sedan får ni något underbart :)

Kramkram

2011-01-25 @ 21:44:34
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Caroline Lindgren

Jätte mysig hörna för sötnosen som kommer!

2011-01-26 @ 09:40:16
URL: http://lyckaformig.blogspot.com
Postat av: Lisa

Säger GRATTIS (igen)! Hoppas att du får må bättre snart. Men som sagt, det är ju inte så länge kvar nu! =) Tycker också att det är helt ofattbart och overkligt, även fast jag redan har en treåring hemma, fattar inte riktigt var han kom ifrån och nu ska det bli en till. Många kramar!!

2011-01-26 @ 12:46:22
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com
Postat av: Jenny Norberg

Grattis!!! Vad roligt för er. Måste kännas jättespännande med en liten bebis i magen, usch vad trist dock med illamåendet. Jättefin blogg förresten =)å mysigt med nallarna

2011-02-01 @ 20:31:30
Postat av: Linda

Åh, vad skoj, grattis! Hoppas att du mår bättre snart.

2011-02-02 @ 11:57:52
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Tack för alla fina kommentarer.

2011-02-02 @ 16:00:01
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/
Postat av: Ica

Vilken mysig liten hörna och superfin skolplansch!

Ta hand om dig/er.

2011-02-22 @ 13:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0