Symaskin

     

Jag har köpt en ny symaskin!
Vad tycker ni?

Jag ska ha den i det lilla röda huset som ni kan skymta i bakrunden.
Det är ju i det huset jag har massage i och även lite betongföremål m.m till försäljning.
Så jag ska lägga en betongskiva på underredet.
Jag gav det förslaget till Gotmark design som köper mina betonggjutningar.
Och nu har dom det i sin butik i Husum.

Så dit kan ni åka och köpa betongskivan på plats.
Hos mig kan man beställa den och jag ringer när den är klar;)

Jag har den på en mangel ute i trädgården, ni har säkert sett det redan.



Perfekt yta att ställa fikabrickan på när bordet bredvid är fullt av kaker och bullar!

Linda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0