Betongfat

Har gjutit några betongfat som jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med.
Ska jag vara ärlig så var jag inte helt nöjd med resultatet.
Så dom har fått legat i garaget ett tag nu.
Men nu har dom fått ett syfte. Jag sprayade dom svart och har nu hängt upp dom i våran pergola.
Man kan ha lite värmeljus i dom på kvällen eller någon fin blomkruka kan man ställa på faten.

     



Det blåste ganska mycket dagen efter jag hängde upp faten, och det är ju bra om man har en lite starkare krok än vad jag hade.....
Men dom gick inte sönder, bara lite naggade i kanten.
Men det har jag fixat med lite mer färg ;)

Linda


Kommentarer
Postat av: Sofia

Heeej Linda!



Men vad hör jag har du fått en dotter, WHAT! när hände detta hihihi, GRATTIS GRATTIS vad kuuuul!!

Himmel vad roligt, och att ni mår bra, det är ju det viktigaste, jätte kul!



Sköt om er och njut av solen!

Kram kram!

2011-06-06 @ 19:34:32
URL: http://sol-garden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0