Dörrmatta



Jag lovar den blåser inte bort!!!  ;)



Eller så kan man ha den som bordskiva.
Här har jag den på en gammal mangel, men man kan ju ha den på en gammal symaskin.

Är du intresserad av en egen?
Bor du i närheten av Örnsköldsvik så kan du beställa en matta/bordskiva av mig.
(Den är ju lite tung att skicka på posten! )
Priset är 500kr
Jag tillverkar efter beställning, så om jag har fler på kö kan det ta någon vecka att få den.

Annars kan ni köpa mattan/bordskivan på plats hos Gotmark design!

Linda


Kommentarer
Postat av: Alma

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 04:13:56
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Tack Alma!

Men vad lärde du dig?

/Linda

2011-07-11 @ 13:04:31
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0