Härliga dagar



Nästa helg så gifter sig min lillasyster!

Och jag ska göra tårtor, brudbukett och knappnålsblomma.
Vi har börjat göra en tårtställning till bröllopstårtorna.
Så nu börjar det kännas att det inte är långt kvar.

Blommorna kommer att beställas innan helgen,
ni kommer att få se bilder på buketten efter bröllopet.
Är alltid nervös för att allt ska gå bra när man gör blommor till en brud.
Och jag är ju inte mindre nervös nu;)

Men jag har inte haft någon brud som inte tyckt att mitt arbete varit det
fulaste hon sett än ialla fall.
Så vi får hoppas att det fortsätter så!

Idag får vi besök av Malin med sina barn.
Det är roligt att få prata av sig lite ibland;)

Vi gjöt ett av de stora rabarberbladen i lördags och jag ska kolla hur det blev idag.
Men jag får vänta tills A kommer hem, orkar inte vända på det själv!
Det blev jättestort.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0