Planering



Nu är det inte många dagar kvar till 1:a advent.
Förbereder allt in i det sista.

Plockar iordning det som ma o pa ska ha med sig till Eldsmark.
Och det jag ska ha med mig till Olofsforsbruk.

Men jag tror att jag har läget under kontroll;)

Var på bio igår och innan vi gick på bio var vi ute och åt.
Innan min kära vän kom hem till mig, så tänkte jag att jag måste hinna äta middag
efter att jag matat Nellie.
Men när jag sedan stog och bytte blöja på Nellie kom jag på att
vi skulle ju ut och äta innan bion.

Tur att hjärnan kom ikapp innan jag hade ätit;)
Hade ju inte varit så roligt att sitta och titta på när syrran och M åt!

Tror jag har lite mycket som snurrar i huvudet nu.

Blommorna kommer imorn och då blir det plantering hela kvällen!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0