Höstmarknad Östergensjö

Mickelsmäss i Östergensjö
1-2 oktober

Jag kommer att delta i år också.
Frågade maken om det var OK och han tyckte det var bra för då fick han en helg själv med Nellie, så får dom mys och hitta på bus själv några timmar.

Så här såg det ut förra året!

 

Håll tummarna för att det är sol i år igen.
För nu öser regnet ner ute och det har det gjort några dagar nu.

Håller på att måla de trälådor som ska vara vita och sedan ska de plastas på insidan.
Har även börjat med lådorna inför julmarknaderna.

Jag planterar till veckan när blommorna kommit, så då får ni se vad
jag kommer att ha med mig till marknaden.

Kommer även att ta med mig några dörrmattor/bänkskivor
som man kan köpa på plats.



Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0