Kalas;)



Igår hade vi 1års kalas här hemma.
Tänk vad tiden går fort, jag har varit mamma i 1år nu.
Tyckte att jag nyss kom hem med Nellie.

  

Det blev gräddtårta (kladdigt och bra), lite godis till de äldre barnen.
Jag dukade med rosa tulpaner och lite foton från det första året som gått.

Nellie fick äta tårta för första gången och jag hade gjort en liten bara till henne.
Hon fick inte äta hela, utan bara smaka lite. Det var av med alla kläder innan hon började;)
Det var tummen upp för grädden och chokladhjärtat......sedan blev det bad i badkaret;)
Nästa år kanske det blir med sked till och med!

Linda


Kommentarer
Postat av: Ann VW

Vad mysigt och gott det såg ut. Hoppas ni har haft en trevlig dag.

KRAM och ses ikväll.

2012-04-24 @ 15:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0