Er stora dag



Det är så roligt!

Vilken ära det är när ett brudpar kontaktar mig i samband med sitt bröllop.
Brudbinderi ligger mig varmt om hjärtat.
Och att få dela det med någon är så härligt.

Jag har vaser, ljuskoppar och tårtställning att hyra ut.
Jag kan göra blommorna till hela bröllopet
 eller enbart brudbukett och knappnålsblomma.

Efter att brudparet bokat tid med mig så sätter vi oss ner gemensamt i min lilla skaparverkstad och pratar i lugn och ro om hur de tänkt sig hur deras dag ska vara.

Alla är vi olika och det är så roligt att höra vilka olika ideér och önskemål det finns.

Ska ni två bli ett och söker en florist.
Tveka inte, hör av er:)

Linda Sjölund, Livskraft i Högbyn 070-2158753



Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0