Passa på! 3platser kvar!!

 
Årets sista Inspirationskväll!
 
Julinspiration 18 december kl.18.30
 
Låt mig inspirera med säsongens färger och blommor.
Plocka fram kreativiteten och låt fantasin flöda tillsammans.
 
Jag rekommenderar att ni anmäler er i god tid då
platserna snabbt brukar fyllas.
Max 8 deltagare
 
Vi gör makalöst fina julinspirerade snittdekorationer med ljus, blommor och kottar.
Ta med dig din favorit kopp, kanna, skål eller kruka.
500:- då ingår allt material + fika.
 
Anmälning senast 7 december
Till mig Linda Sjölund 070-2158753
Efter anmälan skickar jag mer info
 och en vägbeskrivning samt en faktura.
 
Linda

Kommentarer
Postat av: Bland blommor och buskar

Hej Linda
Åh vad tråkigt att jag bor så långt från dig annars skulle jag anmäla mig direkt, låter helmysigt!
Ha det bäst!
Madde

Svar: Hej MaddeVilka härliga bilder du har på din blogg. Det kanske finns någon blomsterbutik som har inspirationkvällar i stockholms trakten också;)
Hälsningar Linda
Linda Sjölund

2012-11-14 @ 12:07:10
URL: http://www.blandblommorochbuskar.blogg.se
Postat av: Anneli Westerlund

Åhh jag hade gärna kommit, men jag åker till stockholm då!

2012-12-05 @ 13:40:18
URL: http://www.nyafestprissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0