Snö

Har precis kommit hem från jobbet, slutade tidigare idag.
Det har snöat hela dagen! Så det har varit lugnt på jobbet idag, inte många som vågade sig ut i snön.
På ett sätt så var det bra för då hann vi städa och vattna blommorna efter julen.

Imorgon ska vi börja med nyårsarr. det är bra att börja i tid för helt plötsligt är det Nyårsafton;)

Jag har bara slappat i 3 dagar fantastiskt, men det straffade sig med ett munsår!!!!
Det är tacken för att man har försökt ladda batterierna.
Det är fantastiskt fint ute massor med snö och det lyser så fint ute på granen när det är mörkt.

Försökt ta en bild men det blev inte bra.



Så ni får se en bild på den dekoration som jag gjorde till borden på min systerdotters dop.
Rosa germini och lime santini som jag stoppat in i en oasisboll. Bollarna stog minst 2 veckor!
Jag hade ett högt och lågt glas + lime boll på varje bord.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0