Snittarrangemang



Jag har pysslat lite hemma idag, och då blev det ett snittarr. i vitt och lime.
Det passar till vilket tillfälle man vill.

Först gjorde jag en björkriskrans och sedan tog jag en aluminium form
 som underlag till oasisen.
Det är den gröna stickmassan man sticker ner blommorna i.

        

Den stora vit blomman är en vit krysantimum som heter Anastasia.
Sedan har jag använt min favorit lime santini, vit freesia och vit veronica.
Det är även vita liljor i den också men dom har inte hunnit slå ut.

Hoppas den pryder sin plats dit jag ska imorgon.

Linda


Kommentarer
Postat av: Ica

Såååå fin och doftar underbart! ;)

2010-04-29 @ 20:34:53
URL: http://icah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0