Vår



Nu har äntligen några av lökarna kommit fram under snön!
I Lördags var de här Snödropparna täckta med snö.
Kolla in bilden här nere.

         

Längs upp i vänstra hörnet växer snödropparna.
Men i Lördags var ju halva planteringen täckt. Jag tog tom här bilderna på
 Snödroppar, Tulpaner och Krokus i går Måndag.
Så det härnder mycket utan att man riktigt ser hur mycket som tinar.

Det här var den första planteringen jag gjorde när jag flyttade in.
Och den har fått vara kvar som den är. Men det är bara lökväxter där.
Har planterat ner 2st Clematis där förra sommaren, hoppas bara dom har klarat sig.

Ha en härlig dag i solen!

Linda


Kommentarer
Postat av: Marie

Alltså, himmel vad snopen jag blir!! Tänkte när jag läste din kommentar, att oj vad duktig hon är som vet vad blomman heter;)) Nu när jag kikade in här och ser att det är du så hänger hakan nere vid knäskålarna!!

Jag vet genom Jessica att du också är intresserad av gamla saker, så det är så kul att läsa din blogg och titta på alla fina bilder.

Ha det bra/kram

2010-04-13 @ 19:23:24
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Vad roligt att du kikade in här.

Hittade din blogg när jag tittade in på

Solgårdens blogg.



Jag har alltid varit intresserad av gamla slitna saker, helst i trä. Har tyvärr inte så mycket plats över nu, men ibland får det följa med något hem när jag varit på någon loppis/auktion.



Vårhälsningar Linda

2010-04-13 @ 19:49:36
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0