Köket

Köket börjar snart bli klart också.
Vi ska hämta bänkskivan idag så den kommer nog på plats ikväll.

Jag var på aktion förra sommaren och då köpte jag några skåp och byråer.
Byrån står i behandlingsrummet och ett av skåpen får vara i köket.
Vi hade inte börjat bygga stugan då. Men jag brukar se vad jag ska göra med
sakerna jag hittar på loppis och aktion.
Men sedan kan det ta flera år innan den kommer på plats.
Tur att jag har en fantastisk make med bra tålamod;)

Han brukar säga att om jag svävar ut för mycket så säger han ifrån.
Men att han sällan gör det, för när han ser hur saker och ting börjar växa fram så blir det oftast bra i slutändan.



Det kommer mer bilder senare när det är klart;)

Linda


Kommentarer
Postat av: annakarin

såååå spännande det ser ut! Ett jätte fint skåp!

2010-02-11 @ 20:19:19
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Skåpet köpte jag i Husum hos Adelbert;) Och nu kommer det äntligen till användning.

2010-02-12 @ 19:06:53
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0