Vardagsrummet

Nu börjar snart alla saker vara på plats!
Det känns fantastiskt bra att ha ett enskilt hus där jag kan ha behandlingar,
utan att behöva be min make att gå ut i garaget för att jag har massage inne i huset.

Jag är inte något proffs på att sy.
Men jag är nöjd med dom kuddar och fodral till madrassen jag sydde.
Hade min pappa till hjälp för att mäta så jag fick ut,
farmor var sömmerska, och därför har jag en sån tur att ha
 en pappa som är superbra på att sy;)

     

Nu saknas det bara gardiner.
Hade tänkt sy hissgardiner men har inte hittat något tyg än.

Nu när solen börjar titta fram så ser man hur skitiga fönstren är,
inte konstigt när dom stått på vinden i flera år.
Men det blir väl varmare längre fram så man kan putsa dom.
Man ser ju i alla fall ut;)

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0