Skåpet

Efter lite slipning och piller med att få bort alla häftstift,
så har jag nu grundmålat skåpet.
Har även målat klart alla golvsocklar.


     

Det känns hemskt att måla över en redan målad möbel.
Men när dom tidigare ägarna redan har målat över och/eller förstört orginalfärgen,
då tycker jag inte det är lika hemskt.

Men jag tycker at det blev bättre med lite vit färg på skåpet.



Men det luktar lite i skåpet:(
Någon som har något förslag på vad jag kan göra för att få bort lukten.
Har funderat på att spraya med Glade med Magnolia/Vanilj doft.
Den luktar ju gott för stunden i alla fall.....

Linda


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindgren

Hej Linda! Såg att du eftersökte kommentarer. Jag hittade hit via Ekobloggen. Så jag brukar titta in lite nu och då för att se vilka fina bilder du bjuder på! Dock kan jag inte ge något bra tips på hur man får bort lukten i skåpet.



Hälsningar Caroline

2010-01-25 @ 15:12:04
URL: http://lyckaformig.blogspot.com/
Postat av: Ica

Hej Linda



Vilket fint skåp! Prova ställa in en skål med ättika. Brukar ju t o m fungera mot surströmmingslukt och röklukt.

2010-01-25 @ 15:53:37
URL: http://icah.blogg.se/
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Tack för tipset ica!

Jag ska prova det på en gång.



Caroline vad roligt att du har hittat hit till min blogg.

Kram Linda

2010-01-25 @ 18:09:03
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0