Stugan

Det började med att jag startade mitt företag här hemma. Har massagerummet på nedre plan, och planterar blommor och binder kransar uppe på övervåningen.
Det blir ju lite rörigt här hemma i jultider.....

Men nu håller vi på att bygga en stuga på tomten som jag kan pyssla i hur mycket jag vill!!!!!
Mina planer är väl att så småningom börja med inspirationskvällar,
typ binda kransar, snittarr., planteringar m.m

Så nu får ni se lite bilder på hur det går med bygget.

 Här är väggarna på väg upp.

 Nu är takstolarna på plats.

Min make byggde väggarna i olika block. Allt gick jättebra att sätta upp. Lite bök att få dit takstolarna, hade varit lite lättare om man hade en Hjullastare det går ju lättare att svänga med den än en Baklastare.

   

Nu håller vi på att spackla väggarna där inne och förhoppningsvis kommer det upp lite tapeter nästa vecka.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0