Knäred



     

Jag brukar gå in och kika på bloggen som ägarinnan till den här Blomsterbutiken har.

Bloggen heter Liljor och Tulpaner ;)

Och nu när vi var ute och körde så var vi bara några mil ifrån, så vi åkte dit.
Jag visste att dom hade semesterstängt men jag ville se hur det var där.

Och jag hade tur, det var öppet!
  Fick träffa ägarinnans mamma, väldigt trevlig tjej.
Hon var där tillfälligt för att vattna m.m och hade öppet under tiden.

På bakgården var det Loppis och en trädgård med sittplatser.
Synd att det är över 150mil ner dit.
Annars hade jag åkt dit fler gånger.

Precis ett sådant ställe som jag skulle vilja ha det om jag hade en egen butik.
Blanda gamla saker med blommor.





Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0