På besök



Jag var på besök hos Malin som har bloggen Ekonördarna på Lyckobacken.
Jag stängde av radion i bilen och bara var ett tag.
Vi bor ju inte så långt bort från varandra, men det var skönt ändå.
 
Kändes skönt att bara få åka och prata av sig till en kär vän
 som lyssnar på en och förstår.
Hennes lilla son visade mig runt i huset med lite hjälpa av sin mamma.

Det är jättemysigt ställe dom bor på med skogen och vattnet i närheten.
Fick även leverera ett vattenbad i betong av ett rabarberblad.
Hundarna och sonen var snabba att inviga det.

Skulle ta lite bilder men det glömde jag helt bort.

Linda


Kommentarer
Postat av: Jenny E. Edlund

Hej! Jag kom in på din blogg av en slump. Jag ser att du gärna efterlyser kommentarer eftersom du verkar ha många som är inne och "kikar" och är anonyma! Mina intressen är lantlig inredning, natur och annat pyssel hemmavid...det var nog därför jag fastnade att läsa vidare i din blogg =)



Mvh/Jenny Edlund

2010-06-22 @ 09:32:44
Postat av: Linda på Lindas blommor o design

Hej Jenny!

Vad roligt att du fastnade för min blogg;)´Ser ut som att vi har samma intressen.



Soliga hälsningar

Linda

2010-06-22 @ 12:12:13
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0