Lilla trädgårdsmässan

På torget i Örnsköldsvik så ska det vara
Lilla Trädgårdsmässan i morgon Lördag mellan 10-16!

Åk dit och kika vet jag;)

Jag kunde inte vara med på mässan, jag jobbar.
Men Anna-Karin och PeterBruksgodset ska vara där med sin keramik.

Dom kommer även att ha en liten hörna där man kan läsa vad jag pysslar med.
Har även planterat några trälådor med rosor som man kan köpa där hos dom.

         

Anna-Karin har även gjort keramik krukor som passar perfekt som Morsdagspresent
och mycket annat också!
Jag planterade några rosor i en del av dem. Så man kan köpa ett färdigt kitt.


Så passa på att kolla in vad som händer på torget nu på Lördag mellan 10-16;)

Linda


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas att det ger positiv respons tillbaka för dig, även fast du inte kunde vara med själv.

2010-05-29 @ 19:01:40
URL: http://lyckaformig.blogspot.com
Postat av: linda

Ja det är mycket jobb för att det ska vara fint. men man känner att det är värt allt slit när kunderna berömmer och säger hur fint man har...

2010-05-29 @ 20:31:23
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Hade gärna velat åka dit men det fanns inte möjlighet till det då vi redan hade annat inplanerat. :( Men det är förhoppningsvis en återkommande grej! :) Hörde att det såldes en hel del ekologiskt där, så det känns som om vi Ekonördar hade gillar det!



Kramalin

2010-06-02 @ 05:42:10
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0