Rosa snittarr.



Fick i uppdrag att göra ett snittarr.
Från ett gäng tjejer som deltagit i stickcafé på Bruksgodset nu i vår.

Som en Tack för säsongen blomma!

Det är ju snart Morsdag så jag gjorde en liten rosa dekoration i en skål jag hittat på loppis.
Jag gillar att använda lite annorlunda underlag.

        

Det är rosa rosor, lila veronica, vit/rosa germini, lime santini, rosa tuppkam och altromeria.

För att ta igen guldkanten på skålen,
så gjorde jag två små guldblommor av en tjockare aluminium tråd.

Linda


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken härlig uppsättning! Den blir man glad av.

2010-05-27 @ 14:42:08
URL: http://lyckaformig.blogspot.com
Postat av: Ica

Vackert!

2010-06-01 @ 14:35:03
Postat av: Systeryster

Å, snyggt! Va cool den rosa tuppkammen var, har aldrig sett en sån förr,

2010-06-03 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0