Tillmans



Har ni vägarna förbi Ludvika så åk till Grangärde Musteri.
Deras hemsida är under uppbyggnad men den är nog klar
 tills den stora sommarsäsongen drar igång.

Det var för 3 eller 4år sedan som jag först kom i kontakt med deras produkter. 
Och nu när jag är nere hos släktingar som bor i närheten så blir det alltid en utflykt till Tillmans!

När jag kom hem blev jag superglad att hitta deras
Fläderblomsaft och Svartvinbärsaft här hemma på Willys.
Den är god både till fika som till middag.

Min favorit är faktiskt Fläderblomssaften;)

Dom har sylter, gele, glögg, must och mer som jag inte kommer på nu.
I deras lilla gårdsbutik kan man köpa hela sortimentet.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0