Jag har fått ett Award!



Jag såg igår att jag fått ett Award av Malin på ekonördarna på Lyckobacken.
Har aldrig fått någon utmärkelse förr så jag blev superglad när jag såg det!


Med utmärkelsen följer att jag ska lista 10 sanningar om mig själv.
Och sedan nominera 5st andra som får utmärkelsen i sin tur.

1; Jag är hemmakär

2; Fryser ofta

3; Jag är väldigt förtjust i CHOKLAD!

4; Älskar Dr. Pepper

5; Duktig på att hålla saker hemliga

6; Är väldigt glad för att jag har ett separat hus för mitt företag

7; Älskar min familj, även om dom inte kanske får höra det så ofta

8; Är mörkrädd

9; Är bra på att få saker och ting gjorda (tyckte min make)

10; Svag för dans, musik och kärleksfilmer ;)

Jag nominerar BruksgodsetIsabelle, aklejaSolgårdenJohanna 

Linda

Kommentarer
Postat av: Ica

Mmmmm Dr P <3 Kanske vi ska ha en Dr P-frossa ihop någon kväll ;) Känns som att vi är ganska ensamma i vårt slag.

2010-09-24 @ 23:47:22
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Härligt, jag har en Dr P kompis! :)

2010-09-25 @ 08:41:12
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/
Postat av: Lilla syster

Å, va kul att du fått ett Award!Viste inte att du är mörkrädd, men de ä ju ja me. Fast vi ä ju rätt lika på många sätt:) Love you to

2010-10-12 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0