Augustibrud



I fredags var jag och levererade blommorna till bröllopet som skulle äga rum på lördagen.
När dukningen var klar började jag ställa ut vaserna med rosor och lägga ut murgrönarankor i mitten av borden.
 Det blev stilrent och fint.

I brudbuketten är det en ros som heter Vendela och till den en matchande kvistros, lite trollhasselkvistar och murgröna. Mot skaftet har jag lammöra. Det är även lite guldtråd och pärlor i buketten.
Jag satte även dit två små hjärtan, så jag får se om brudparet ser dom;)



   

   




Tärnbuketter och knappnålsblommor blev det också.
Grenhjärtat blev det lite murgröna i.



Linda


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jätte fin brudbukett, och allt annat oxå förstås!

2011-08-11 @ 10:18:15
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Tack, tack! kram

2011-08-11 @ 13:46:56
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0