Mobilfodral



Tovade fodral till mobilen.......eller andra hemligheter!

Fodralen är gjorda av ren ull från ett danskt företag som heter Kauni.
Kauni är ett företag som är miljöinriktade. Färgerna som används till garnerna är miljövänliga och dom arbetar på att det ska bli ännu bättre.

Malin som driver bloggen Lyckobacken.se har ett gul/oranget fodral hemma hos sig nu.
Och hon skriver på sin blogg att enligt den antroposofiska läran ska ull mininera strålning.
Hade ingen aning om det, men då passar det ju perfekt med de här mobilfodralen;)
Tur att jag har en mamma som kan sticka det som jag beställer.
Bara jag inte kommer med alltför galna ideér!

Knapparna är gjorda i keramik av en krukmakare från grannbyn.
Mamma har fler fodral på gång.
Alla fodral blir unika eftersom det är olika färger på samma nystan.



Vill du ha ett eget?

De finns att köpa här hemma hos mig eller så kan jag skicka per post.

Maila mig eller slå en signal.
[email protected] eller 070-2158753

Priset är 130kr

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0