Gårdagens blomsterkurs



Igår hade jag ett glatt gäng tjejer här som pysslade några timmar.


   

Julinspiration och hembakat fika, kan inte bli bättre;)

Jag brukar låta deltagarna få botanisera själva.
Börjar jag säga att så ska man göra och man ska tänka på att blommorna ska vara i en speciell linje.
Då sätter jag stopp för deras eget skapande och man låser hjärnan.

Bättre att berätta hur dom gör för att komma igång och sedan får dom låta sin egen kreativitet flöda;)
Alla fick samma antal blommor men i slutänden blev det helt olika dekorationer.



Nästa planterad kurs blir till våren.
Men vill ni komma ett gäng kompisar eller från jobbet och pyssla en kväll så
ring mig så fixar vi en passande dag.

Linda


Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Hej, vad kostar det per styck om man vill dra ihop ett gäng en kväll? Hälsningar Pernilla

2011-12-14 @ 13:14:54
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Hej Pernilla!

Priset varierar beroende på vad ni vill göra. Men vill man göra ett snittarr. så ligger det mellan 400-500kr/pers.

/Linda

2011-12-14 @ 16:32:05
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0