Ensam hemma!



Jag ska jobba lite idag på förmiddagen och A håller på att svetsa på svågerns bil.
Och Nellie får vara med moster och kusin.

Det känns konstigt att vara hemma helt själv.
Jag brukar ju åka och handla själv men det tar ju inte så lång tid.
Och nu ska jag vara hemma flera timmar själv.
Men jag vet att Nellie kommer att ha en mysig stund med moster och kusin.
Moster har ju sett fram emot den här mysdagen sedan i söndags;)

Men jag har hunnit göra bokföringen för den här momsperioden, det känns skönt!
Och nu väntar jag bara på att utföra en timmes massagebehandling.

Jag har öppet hela sommaren och tar emot kunder på kvällstid.....oftast;)
Så vill du unna Dig en massage är det bara att ringa mig!

070-2158753

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0