Midsommar



Midsommar ;)
Mat, dans runt midsommarstången, mat, lekar, mat, mat, mat och lite efterrätt!
Det känns som att man äter hela dagen under midsommar.

Vi ska fira midsommar med mina föräldrar min syster med familj och hennes svärföräldrar + svåger!
Och så får jag ju inte glömma vår barndomskompis som kommer med sin familj också.
Det kommer att vara 3 små tjejer på plats.
Får se om jag hinner göra någon krans åt dom. Kan ju ta med mig sträng och bilda en där när jag kommer fram. Vi får se;)

Jag brukar ju alltid ha en massa saker för mig, men har nu insett att jag inte hinner med allt.
Igår ville Nellie amma varannan timme på eftermiddagen!
Så då var det bara att sitta i soffan och amma och rapa.
Hon kanske sovde 15-20 minuter mellan varven, så jag hann gå på toa och äta middag.
Så hon är ju snäll som ger mamma lite tid till annat också;)

Hon fyllde 2 månader igår och vi var på BVC på morgonen och nu väger hon 4150g och är 55cm lång.
Nästan 2kg på 1 månad!

Linda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0