Jag är glad ;)

I höstas bidrog mitt företag med ett presentkort på en massagebehandling,
i en tävling som var på bloggen www.lyckobacken.se

Och i förra veckan hade jag vinnaren här hos mig.
Jag skriver eller pratar aldrig om vilken eller vilka som varit hos mig, men nu har vinnaren själv skrivit om mig i sin blogg och då kände jag att jag kunde nämna henne här också.

För hon har nämligen skrivit ett sånt fint inlägg om mig.
Ni kan läsa det på www.allehanda.se klicka vidare på bloggar och ni hittar Nadja Melins blogg där.

När jag läste det så blev jag så glad inombords.
Först kunde jag inte riktigt förstå att det var mig hon skrev om, men det var det ju.
Roligt att Nadja fick en härlig stund här hos mig.




Linda


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindgren

Vad roligt med ett så fint inlägg! Jag var nyss inne och läste det :-)

2011-03-14 @ 09:15:25
URL: http://lyckaformig.blogspot.com
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Ja, visst blir man glad! Kram

2011-03-14 @ 19:22:50
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0