Kommande maknader

1:a Advent

Julmarknad på Olofsforsbruk i Nordmaling
Lördag 26 och Söndag 27 november kl.11-16


Julmarknad i Eldsmark
Lördag 26 november kl.11-15
Här kommer mina kära föräldrar att vara eftersom jag är uppe i Nordmaling;)


3:e Advent

Julmarknad på Bruksgodset i Banafjäl
Lördag 10 och Söndag 11 december


Jag kommer att ha mina planteringar i egentillverkade trälådor och lite betong och självklart den populära lingonglöggen!
Har även med mig vattenlingon i år.

I Eldsmark kommer det vara övervägande betongalster, några adventljusstakar och glögg.

Vi ses i advent!

 

Linda


Kommentarer
Postat av: Ann

Längtar redan efter alla dessa mysiga marknader! Fina saker du har gjort, Linda! KRAM

2011-11-08 @ 12:47:42
Postat av: Linda Karlström

Åhh, adventsljusstakarna i betong är ju bara så snygg.. Fin blogg :-)

2011-11-10 @ 09:08:42
URL: http://innovationpchinspiration.blogg.se/
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Tack för de fina kommentarerna ;-)

2011-11-10 @ 11:34:35
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0