Helg



Se vilken fin regnbåge!

Maken kom in och sa att vi hade två skatter på våran gård.
Har dock inte hittat dom än;)

Jag och Nellie har plastat in lådor inför julmarknaderna, nu i veckan.
Hon har suttit bredvid och varit riktigt nyfiken på vad jag gjort.
Försökte lägga ner henne en gång men då protesterade hon ganska så rejält och blev glad igen när hon fick sitta och titta. Jag tyckte att hon suttit en stund så det kanske började bli jobbigt för henne.
Men icke så nicke, hon skulle titta på vad jag gjorde.
Trevligt med sällskap, tur hon är lättroad för att plasta in lådor är inte roligt;)

Är snart klar med alla lådor väntar bara på att maken ska spika ihop dom med spikpistolen.
 Den gillar jag inte. Bra redskap men läskig.

Såg i kalendern att det bara är 5 veckor kvar tills jag måste börja med
 lingonkransar inför första julmarknaden.
Tiden bara flyger iväg.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0