Ny vecka ;)



När jag tittade ut genom fönstret i morse, så var det både råddjur och kossor på åkern.
Kossorna har ju varit här nästan hela sommaren,
 men råddjuren var det andra gången jag såg nu.

Det är skönt att bo på landet och ha naturen utanför dörren;)

Veckan är full med utflykter, massage, blomsterkurs och avslutas
 med lingonglöggskok på lördag.
Har fullt upp men ser fram emot januari när julmarknaderna är över.
Det är superroligt att vara med på marknaderna,
men det är mycket förberedelser innan för min del.

Men nu börjar besökarna förstå att vi gör trälådorna själva och
att jag gör kransar och grantomtarna själv.
Så det är en hel del timmar som går åt till det.

Och nu har jag ju Nellie som också vill ha min uppmärksamhet;)
Men mitt mål är att hinna med det jag tänkt inför de här julmarknaderna.



Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0