Mini semester



Vi var i Norrfällsviken i helgen.
Hur härligt som helst. Sol, havet och mys tillsammans med vår lilla familj.

Vi åkte ner dit redan på fredagskvällen så helgen kändes riktigt lång.
Vi blev ju med husvagn i somras så det känns skönt att bara kunna åka iväg en helg.
Nu är vagnen städad för nästa sommars äventyr.

   

Vi bodde alldeles nere vid havet, så det var inget fel på utsikten tycker jag.
Vi gick till något som heter Skvalpudden och merparten av turen var över klapperstensfält.
Vi var i ett naturreservat, annars hade nog mina fickor varit fulla med sten;)

Det var otroligt fint och det är tur att vi fått låna en bärsele från min syster.
Då kan vi ju gå precis vart vi vill. För vagnen kommer ju inte fram överallt.

På lördagskvällen var vi ner till fiskelägret på en restaurant och åt middag.
Och på vägen hem hittade jag trattkantareller i skogskanten, det blev 2 liter.
De flesta var små men det blev ett par mackor i alla fall.
Plus lite över för att ta hem och torka;)



Det är lite svårt att se men det är ett stort klapperstensfält i höger på bilden.

Linda


Kommentarer
Postat av: Gisela mamma till Ebba och Florist

Gud vilken härlig blogg!:D Ha en bra dag!!

2011-10-12 @ 13:02:24
URL: http://giselasvarld.devote.se
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Vad glad jag blir! Sitter med ett leende på läpparna;)

2011-10-12 @ 13:37:31
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie Holmberg

Hej Linda! Vad fina blomarrangemang du gjort.Jag har sett på dom flera gånger. Jättefint.Du är jätteduktig

2011-10-17 @ 18:18:27
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Tack Anne-Marie! Roligt att du gillar det jag gör;)

2011-10-17 @ 20:59:54
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0