Tiden går fort.....

Idag blir Nellie 5 månader!
Helt otroligt, pyret börjar bli stor.



Hon vände sig från rygg till mage förra veckan,
och nu somnar hon oftast så här.

Imorse när hon vaknade hittade jag henne på mage skrattandes ;)
Härligt med glatt morgonhumör.

På bilden ovan tar hon en eftermiddagstupplur.



Jag har gjutit bokstäverna i betong och sedan stämplat på namn, datum, vikt och längd.
Jag väntar på tid för 5 månaderskollen hos bvc.
Ska bli roligt att se hur mycket hon väger nu och hur lång hon blivit.
Jag tror på 5800g och 63cm, vi får se hur nära jag är.

Linda


Kommentarer
Postat av: Ann

Gullplutten, såg henne idag och har har blivit så stor!

Vilket fint lakan du har i hennes säng .... med Emil på. Gillar jag!

Gör du såna bokstäver med stämpling på beställning? Vad tar du i sånt fall för dem? Mycket fint.

KRAM,

Ann VW

2011-09-24 @ 23:21:21
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Hej Ann!



Ja, hon växer så det knakar;)

Det där lakanet hade jag när jag var liten, men kan inte ha haft det speciellt mycket för det är knappt använt.



LOVE bokstäverna håller jag på att gjuta för fullt inför julmarknaderna och jag tar 100:- med text och 80:- utan text.



Vad roligt att du gillade dom, det gör jag också;)



Kram Linda

2011-09-25 @ 07:37:50
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/
Postat av: Catrin

Mosters lilla sötnöt! Världens finaste:)

2011-09-29 @ 10:41:49
Postat av: C

Hej gå de att få köpa de till detta pris nu också? Isf skulle ja vilja göra en beställning(: Blev kär i de!

2012-02-02 @ 00:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0