Lajbans Lördag 28/4



     

Nu har jag planterat och donat.

Jag har med mig violer, bellis och murgröna.
Även en cerice ros som jag ska ha till dekorationerna.
Violen doftar lite av viol faktiskt, och är väldigt fin att ha i en ampel.

Jag kommer att visa en bukett och även någon snittdekoration.
Jag har med mig mallar för betonggjutning, och så visar jag hur du gör.

Har även med mig färdiggjutna saker som man kan köpa till planteringar och trädgården.



Som ni ser är det även fler aktiviteter på Lajbans under fredag till måndag.

Vi ses på lördag!

Linda


Kommentarer
Postat av: Madde

attans att man missar det,ska ner till stockholm ToR,vet du vem som ska visa dekoration av tårtor o cupcakes?

2012-04-27 @ 11:00:18
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Hej Madde!

Jag kan berätta mer om dagen till veckan. Och då kan jag ta reda på vem som visade dekorationerna på tårta och cupcakes;)

Trevlig helg!

2012-04-27 @ 12:54:18
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0