En stund med vardagslyx!



Hos mig på Livskraft i Högbyn kan du få massage i lantlig miljö.

I min stuga "Stresslösa" på gården har jag min massage mottagning.

30min klassisk massage 250:-
60min klassiska massage 400:-

Har även gravidmassage!
Bänken är anpassad för din gravidmage så att även du kan ligga på mage.

99% av de gravida som jag har masserat säger:
"Gud så skönt att ligga på mage, kan jag ta med bänken hem;)"

Klippkort på både 30 och 60min massage
Presentkort

Jag använder ekologisk tistelolja när jag masserar.
Och du ligger på Öko-Tex Standard 100 märkta handdukar.

Jag tar emot kunder på kvällstid, men inte alla dagar.
Ring och boka tid på nummer 070-2158753

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0