En dag i juni



Nu har äntligen Häggen slagit ut! Som jag har väntat.
Men just nu så luktar det både kodynga och hägg här hemma
och står man riktigt nära häggen så känns inte koskiten på åkern;)

Har varit roliga dagar hos tjejerna på Blomsterhörnan.
Och det blir några dagar till veckan där också.

Var ute och kollade till mina rabarber och vad stora dom har blivit.
Har beställningar på blad och väggljusstakar så nu kan jag börja gjuta dom;)



Och så bjuder jag på en bild från uppfaten till huset.
När vi får besök av folk som inte varit här förr säger dom alltid att vi bor så fint till.
Och själv blir man ju lite blind, men jag trivs väldigt bra här och skulle inte vilja flytta någon annanstans.



Hinkarna med röda pelargoner har fått komma ut.
Hoppas bara det inte blir minusgrader.
Idag så haglade det innan regnet kom, så man vet ju inte.

Linda


Kommentarer
Postat av: Pernilla Carlström

Hej Linda!

Jag har hittat hit till din blogg o jag bara gillar den...det började med att jag såg att en kompis hade fått bokstäver som var från dig. Sen dess har jag följt din blogg (o ej kommenterat...jag vet =().



Jag såg att du hade lagt ut en bild på ditt växthus som var hur läckert som helst...har själv gjort ett liknande men jag gillar din taklösning...hur har du gjort den?



Tack för en bra blogg!



//Pernilla

2012-06-01 @ 20:53:03
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Hej Pernilla!



Vad roligt att du gillar min blogg. Fantastiskt roligt att höra;)

Jag tar lite mer bilder på taklösningen och så mailar jag dom till dig.

Men vi har i princip bara lagt glaset på gummilister och fixerat dom med en plåt. Men jag skickar bilder så du får se.



Trevlig Helg!

Linda

2012-06-02 @ 08:13:25
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/
Postat av: Ann VW

Hej vännen!



Kul att kunna följa dig/er lite via din blogg. Verkar som ni har fått fint väder iaf. Usch vad det har varit kallt. :-(

Förstår att du trivs i ert hus .... ni har det ju så fint.

Sköt om er och stor kram till er alla.



PS: Fick du min bild via telefonen? ;-)

2012-06-05 @ 21:24:34
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Hej Ann!



Jo, jag har fått bilden. Får gjuta sådana när jag får tid över, så vi får se vilket år det blir;)



Kram Linda

2012-06-05 @ 21:48:26
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0