Tjejkväll



Så här såg det ut innan jag började med kvällens olika dekorationer.

Jag berättade om mig själv och företaget under tiden som jag gjorde 3 olika dekorationer.
Under tiden kom det en hel del frågor, vilket är super roligt.

Innan jag började fick tjejerna en fördrink och sedan fick dom välja en skådespelare, hockeyspelare m.m på ett kort i en skål. Underdelen fanns utplacerad på borden redan och dom skulle hitta underdelen till sin kille.
Härligt sätt att få en spridning på gästerna, tycker jag.

Det var ett härligt mummel och en massa skratt i församlingen,
och jag är säker på att kvällen blev lyckad och rolig för alla.

Hann inte med att ta någon bild på de färdiga dekorationerna.

Otroligt roligt att få vara där en stund!
Tack tjejer;)

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0